יום שישי, יוני 23, 2006

מסע ההתבגרות של ילדי החטיבה הצעירה העולים ליסודי

ביום שני ערכנו מסע התבגרות לילדים העולים ליסודי. היה זה מסלול עמוס משימות התבגרות לאורך חוף הים בין נחשולים לבין הבונים. את המסע ארגנו הגדולים – מרים, עדן, עמית, רועי ותואם, בעזרתן של נטע, אורלי ואילנית, ועל כך מגיע להם כל הכבוד גדול. היה מדהים לראות את החוויות הקטנות, מתחברות והופכות לחוויה משמעותית ועמוקה בשביל כל 13 הצעירים שבכל ליבם רוצים כבר להיות גדולים. הילדים התרגשו והיו אמיצים, עברו את כל המשימות שהעמידו בפניהם וסיימו את המסע בהצלחה ובגאווה
לאחר הליכה ארוכה לאורך החוף חיכו לנו ההורים עם אוכל ומשקה, עם שמחה והתלהבות סיימנו את הערב בטקס מרגש סביב המדורה, וצוות המסע הכריז על כל מי שצלח את מסע ההתבגרות ועובר בשנה הבאה ליסודי מכוון שכולם היו אמיצים כולם עברו בהצלחה
תודה גדולה לילדים שארגנו וגילו מסירות וחום לילדים הצעירים
ויחי מספר הסיפורים ... המבין יבין
מיכאל
ומה שהיה באמת לפי ספורם של איו, אמיתי ושחר
דבר ראשון הגענו לחוף נחשולים והלכנו עד לבונים. הלכנו שישה קילומטר. ומצאנו פתקים וממתקים, והיה רק פתק אחד עיגול. והיו לנו מערות בדרך. היתה מערה אחת שהיתה מלאה בצבתות של סרטנים גדולים ובכל מיני צדפים אחרים. עברנו נהר שלם של לבה והיו הרבה מאוד מדוזות לאורך החוף
נפגשנו עם עמית, תואם, רועי, עדן ומרים והם התחילו את ההרפתקה –
היינו צריכים להציל את ממלכת דליין שהיתה הממלכה העשירה, החזקה והיפה בעולם
והיא היתה כל כך יפה ומשגשגת כי חי בה מספר הסיפורים שכל הסיפורים שהוא סיפר היו יפים וטובים. מספר הסיפורים הלך והפיץ את הטוב שלו בכל העולם ולא חזר. ובינתיים המכשף הרשע בולגר השתלט על הממלכה היפה דליין וכל מה שהוא רצה זה רק כסף וכח
הלכנו בדרך ומצאנו מקום שבו היה חבר של מספר הסיפורים. שם היינו מוגנים מפני בולגר. הכנו שם חניתות וחרבות שאיתם נלחמנו בסוף בבולגר. משם המשכנו בדרך והגענו אל נהר הלבה. שם השתמשנו ב – 16 לבנים חסינות ללבה ובהם נעזרנו כדי לעבור לצד השני של הלבה. אח"כ הגענו למקום שהיינו צריכים ללכת בצורת מריצות כדי להיזהר מהפנתר השחור של בולגר. משם המשכנו ברגל עד למערה הכחולה ונכנסנו לתוכה. פגשנו שם את מספר הסיפורים. הוא אמר לנו שסוף הסיפור על ממלכת דליין נמצא אצל אחת העוזרות שלנו – אילנית. פענחנו את כתב הסתרים והיינו צריכים להתחבא מפני בולגר. בולגר גילה אותנו מוקדם מדי. ונלחמנו נגדו,וניצחנו, והשגנו את האוצר הקסום של דליין. משם רצנו למטה
כשהגענו למטה פגשנו את ההורים והמשפחות. והיתה שם מדורה גדולה ואכלנו עוגה ועשינו שם טקס למי שעולה ליסודי. ואז כולם התקבלו ליסודי. חזרנו הביתה ללכת לישון
סוף

תגובות קוראים הוסף רשומת תגובה

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?