יום שני, אוגוסט 28, 2006

 

ההרשמה למיתר בעיצומה

ההרשמה לשנת הלמודים תשס"ז בעיצומה
למעונינים נא לפנות לטלפונים הבאים: יאירה: 0522051157
מיכאל: 0528705556
מיתר: 048307370 ניתן להשאיר הודעה ונחזור אליכם

תגובות קוראים
ליאירה
כל הכבוד על הבלוג החדש
 
Kia Ora (Hello) from a NEW ZEALAND blogger. I was surfing the blog world when your blog popped up, so I thought I would say hello. I cannot understand your language, but I had a look at your photos.
 
ניסיון תגובה
 
הי,
יש לי בעיה עם הפורמט של הבלוג הוא מאוד חד צדדי ואין אפשרות רצינית לתקשורת, כדי להגיב אני צריך לפתוח בלוג עצמאי וזה לא ממש רציונאלי היתי מצפה לאתר שבו להורים יש אפשרות להגיב ממש וליצור דאלוגים טוב אך זה כניראה נושא לשחיה ארוכה שאין מקומה כאן.

אהד זקהיים
 
מגניב
 
היי האם אני צריכה להיות תושבת האזור על מנת שבני יוכל ללמוד אצלכם בעתיד? אשמח לשמוע פרטים נוספים על מנת שאני יוכל להתארגן בהתאם אין לנו בעיה להחליף מקום מגורים. המייל שלי racheldash14@gmail.com .
 
הוסף רשומת תגובה



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?